Regen....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Regen....... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Regen.......

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

02 Augustus 2014 | Nederland, Amsterdam

Natuurlijk kijk je deze dagen op buienradar. Het was al snel duidelijk dat de wind en dus de buien iets meer uit het zuiden zou gaan waaien.

Op tijd weg. In een rechte streep van Purmerend naar Enkhuizen. Snel een kaartje voor de veerboot voor morgen scoren en dan nog een radlertje en koffie bij Het Ankertje in Enkhuizen.

Radlertje mag ik overigens niet meer drinken van Mir. Volgens haar drinken alle vrouwen van de bridgeclub dat. Geen juiste associatie dus met zo'n stoere vent als ik. Maar pap in je benen van de alcohol is ook niets.

Maar goed ik was gebleven op het terras van Het Ankertje. Dikke druppen. Net op tijd een ander tafeltje op het terras en onder een parasol, die nog onder applaus van de klanten werd voorzien van zijgangen, zodat iedereen droog was. Op de serveersters na dan. Die hadden een mooie klus. Nat worden.

Nu bij ons eerste onderkomen voor vannacht. Meteen maar even gebruik gemaakt van de aanwezige wifi. Tot later

• 02 Augustus 2014 - 23:16

JW En Ineke:

Lieve bikkels. We wensen jullie een goede en zo droog mogelijke reis. Zet 'm op! Trouwens Bart, op onze fietsreizen bestel je nooit Radler (wat is dat eigenlijk?!?) en ben je never nooit bevreesd voor pap in de benen. Maar daar maakten we dan ook geen verslag van...
    Proost! Wij gaan morgen langzaam richting Oslo. Vrijdag weer thuis. Liefs JW & Ineke