Thuis... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Thuis... - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Thuis...

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

25 Augustus 2014 | Nederland, Purmerend

Zo'n (voorlopig) laatste rit naar huis voelt toch raar. De route waarover je rijdt ken je en je weet bijna waar elke bult, kuil en wegversmalling zich aan dient.

Bijna alsof je een rondje om hebt gemaakt, maar wat jullie en wij dan ondertussen weten was dat een rondje van ruim 2600 kilometer.

Vanochtend voor de laatste etappe vanuit Arnhem vertrokken richting Lunteren, vlak langs Barneveld, door Amersfoort en Soest en over IJburg uiteindelijk via landelijk Noord en Ilpendam weer thuis.

Daar wachtte ons een duurzaam finishdoek van JW en I en een champagnedouche van de kinderen. Die ook nog even via een spandoek de hele buurt hadden laten weten dat we helden zijn.

Grote glimlach en de rest laat zich raden. Dank voor jullie aandacht en reacties. Wij gaan nog even verder genieten van onze vakantie, maar daar houden we jullie niet meer van op de hoogte..... :-)

• 25 Augustus 2014 - 19:29

Hanneke Van Kempen:

Wauw, wat een prestatie! Gefeliciteerd! Ik heb een geweldige bewondering voor jullie. Het weer zat niet echt mee, dus het jurkje is niet uit de koffer geweest, vrees ik (als het al mee was). Nu lekker uitrusten en vakantie vieren. Dus Miriam, je hoeft morgen niet te komen sporten en volgende week ook niet hoor. Trouwens het was leuk om jullie reisverslagen te lezen; ik zag de hobbels en de gaten in de weg zo voor me, ook dankzij de foto's.
    Groet,
    Hanneke

• 25 Augustus 2014 - 20:04

Peet:

Super gedaan!! Ik heb dit soort afstanden alleen met de auto afgelegd en dan was het een hele zit kan ik zeggen. Dus chapeau voor jullie! ! Xx

• 25 Augustus 2014 - 22:36

Arie:

2600 km.? ZESENTWINTIGHONDERD KILOMETER?? SECHSUNDZWANDIGHUNDERT KILOMETER???? And still alive and kicking??? Wat geweldig dat jullie het volbracht hebben! Wat fijn dat jullie dit zonder nare Hals- und Beinbruch gehaald hebben - en wat machtig mooi dat jullie dit samen hebben kunnen doen - onvergetelijk - diep respect en bewondering voor jullie. En wat lief dat de kinderen er ook een mooie ontvangst van gemaakt hebben - Zó mooi allemaal .....

Liefs en we zien elkaar snel.
    Arie & Hetty

• 26 Augustus 2014 - 00:26

Anja:

In alle voorgaande reacties is alles wat ik wil schrijven al in alle superlatieven gemeld. Rest mij nog één uitspraak: WELKOM THUIS!!! XXX

• 26 Augustus 2014 - 21:36

Sissy:

Top prestatie! Jullie zijn echte bikkels, alleen maar respect voor jullie. Lekker weer thuis, geniet nog van jullie vakantie.
    groetjes,
    Sissy