Intervaltraining - Reisverslag uit Niebüll, Duitsland van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Intervaltraining - Reisverslag uit Niebüll, Duitsland van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Intervaltraining

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

29 Augustus 2015 | Duitsland, Niebüll

Kieken kost nix. Volgens bord in een tuin ergens onderweg vandaag. Dus mooie vergezichten op kust en eilanden daarvoor. Vandaag hebben we lekker gefietst. Intensief dat wel. Steeds op en af de fiets om alle klaphekken te openen.

Gisteravond hebben we gegeten in een 350 jaar oude kroeg. Zur alten post. Vandaag onderweg naar hotel Zur alten schmiede in Niebull. Vijfentwintig kilometer onder Denemarken.

We lachen wat af onderweg. Niet alles is verhaalbaar, dat laten we aan jullie verbeelding over. Mirjam heeft nog even geprobeerd om de schapen te tellen, die net dijk op kwamen. Dat is niet gelukt. Of het ons lukt de video daarvan te uploaden zal blijken.

Na 115 kilometer bleek in ieder geval dat in de oude smidse geen wifi was. Vandaar een verlaat verslag.

• 30 Augustus 2015 - 22:49

Petra En Robert :

Schaapjes tellen moet je ook niet overdag doen Mir :-)

Jullie gaan lekker hè? ! Leuk hoor om de verhalen te lezen. Zet hem op en dikke kus xx