29 minuten... - Reisverslag uit Randbøl, Denemarken van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu 29 minuten... - Reisverslag uit Randbøl, Denemarken van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

29 minuten...

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

06 September 2015 | Denemarken, Randbøl

Eerst even over gisteren. Vol energie hebben we getracht om aan de rand van de depressie te geraken en blijven. Tot 12 uur ging alles goed.....

Daarna regen voor een hele week in 2 uur tijd. Niet mopperen zou je dan zeggen als je in 14 dagen maar twee keer echt natte voeten hebt gehad. Maar dan.... hongerklop. Mirjam spaart eten voor het moment dat we theoretisch zouden kunnen stranden in de middle of nowhere. Je wordt koud, zit te wachten in een bushokje, je wilt de tandem spontaan in tweeën laten breken en je stuurman maakt een navigatiefoutje van pak 'm beet 500 meter.

Dan is de wereld te klein. Zeker op een tandem. Wat een gezelligheid af en toe. Zeggen we achteraf met een grote glimlach. Maar het verhaal eindigt nog niet. Aangekomen bij ons B&B komen we er niet in. Booking gebeld. En dan gaat de dertig minuten procedure in. Kleumen op straat, Mir toch maar een broodje ( we waren tenslotte gestrand na 120 kilometer, althans zo voelde het).

1 minuut te vroeg kwam een Noor langs, die vertelde dat het geen draaiknop was op de deur, maar dat je gewoon hard moest duwen. Binnen...... Precies binnen de 30 minuten.

Bij de receptie iemand die geen Engels sprak. Zucht. Wisten toch niet van onze komst. Ja toch weer wel.... Kamer 15.

Uiteindelijk hebben we een was kunnen doen en zijn we op zoek gegaan naar warm eten. Dat lukte dan allemaal weer wel gisteren. Geen dag om 's avonds nog eens lekker over naar huis te schrijven.

Vandaag met een lichte rugwind verder naar het zuiden. Mooi fietsweer en onderweg geluncht in een oud stationnetje in Vrads. En na 120 kilometer geëindigd op de camping in Randbol.

Voor de vaste volgers hebben een fotoraadsel toegevoegd!

• 06 September 2015 - 20:59

Lia En Kees:

Dat was me het dagje wel gister. Hoewel we uit alle verslaggeving opmaken, dat dit soort dagen gelukkig niet zo talrijk zijn tot nog toe. Maar wat een doorzettingsvermogen. Klasse hoor!

• 06 September 2015 - 21:20

Tamara:

En toch nog een verslag kunnen schrijven waar ik om in een deuk lig. Bedankt daarvoor want geen gesjagrijn hier. Hou vol kanjers!

• 07 September 2015 - 00:09

hi schatje,alles goed met jullie,wat mooi foto's.
    veel plezier en genieten er ven.

groetjes xxx

• 07 September 2015 - 10:17

Petra En Robert:

Weet je wat het mooie is van deze tegenslag, je waardeert dan weer dat bakje koffie, die warme douche, droge kleren.

Maar het blijft toch grote klasse hoor! Ik doe het jullie niet na.

Woensdag komt Lotte gezellig bij ons eten. Ze heeft dacht ik wel even behoefte aan wat huiselijke gezelligheid vanwege jullie afwezigheid.
    Sterkte en dikke kus!

• 07 September 2015 - 10:53

Frans:

Drommels wordt het toch nog spannend, lijkt wel een thriller.
    De fotos blijven toch best romantisch. vooral dat bordje eten.
    Ook hier heeft het achterlijk hard geregend, de werkplaats stond voor een deel blank.
    ik zeg dit want gedeelde smart is halve smart.
    Frans

• 07 September 2015 - 11:02

Mark Lamping :

Alles is voorbereid tot de eventuele noodzakelijke lunch aan toe voor het geval dat. Lachen hoor van die deur en 29 minuten. Ach je moet maar zo zien, jullie hadden de kracht er gewoon niet meer voor

• 07 September 2015 - 21:52

Marloes:

Ach ja jongens, Blijf de moed erin houden. Letterlijk en figuurlijk bergen en dalen.
    Ziet er best goed uit. Hou vol lieverds! Jullie zijn echt heel goed bezig! Respect xxxx