't Mirakel te Boerdonk - Reisverslag uit Boerdonk, Nederland van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu 't Mirakel te Boerdonk - Reisverslag uit Boerdonk, Nederland van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

't Mirakel te Boerdonk

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

27 Augustus 2016 | Nederland, Boerdonk

Gisteravond hadden we opeens een ingeving. Het is ons ooit eens gelukt tijdens een van onze reizen om 's middags te vertrekken in alle rust. 35 kilometer fietsen, dan een hotel, lekker eten en de volgende dag de rest van de geplande 140 kilometer.

Waarom pijnigen we ons zelf dan de afgelopen jaren met een eerste reisdag waar we altijd (vooral Mir natuurlijk) een topprestatie moeten neerzetten? Ik heb het me vandaag regelmatig afgevraagd onderweg. Wat was het warm en wat kan windkracht drie schuin tegen je irriteren. Je moet door. Nooit opgeven: 't Mirakel in Boerdonk wacht op ons. Het zal wel te maken hebben met het afkicken van een drukke werkperiode bedenk ik me onder het genot van een Leffe dubbel bij Ger en Jan. We zijn de enige gasten en hartelijk welkom. Pasta volgt.

Vandaag een vrij rechte weg in zuidoostelijk richting en maar liefst 5 pontjes te starten met in Amsterdam Noord het Oostveer. Mir vind pontjes niet leuk. Je gemiddelde snelheid daalt enorm en je moet steeds afstappen. Ik daarentegen geniet.... ff rust.

Vanochtend lagen JW en I al in de bosjes. Loerend wanneer we zouden vertrekken om ons uit te zwaaien. Lief! Volgens ons wilden ze het liefst mee...... Maar ja ze waren al geweest.

Morgen via Heerlen naar Aken met de eerste heuvels onder onze wielen. Wordt vervolgd

• 27 Augustus 2016 - 19:18

Ingrid :

Leuk weer mee te lezen met jullie belevenissen! Geniet en hoofd leeg maken. Groetjes, Ingrid

• 27 Augustus 2016 - 19:43

Petra:

Wat een prachtig weer maar inderdaad stevig windje. Wij, pap, mam en ik hadden het nog over jullie. Wij onder het genot van een biertje bij Stoer in de Beemster.
    Veel succes! Xx

• 27 Augustus 2016 - 20:54

Arie Meijer:

Wat een mooi begin! Nog heel veel gelukkige fietskilometers toegewenst.

• 27 Augustus 2016 - 21:39

Peasma:

Vanuit Macedonië veel plezier gewenst! Wij vinden 2x90cm minuten lopen op een onverharde weg in 35 graden al zwaar!

• 28 Augustus 2016 - 09:55

Peter:

Heel veel plezier en veilige kilometers ik hoor 8 okt. graag alle stoere verhalen van jou en Mir.
    Kijk goed uit vriend tot snel.

• 28 Augustus 2016 - 16:20

Edy En Lou:

Leuk mir zo'n reisverslag. Wij wensen jullie veilige kilometers jullie zijn toppers.leuk dat we jullie kunnen volgen op deze manier.lfs van ons

• 28 Augustus 2016 - 22:07

Tamara:

Wat heerlijk weer om weer met jullie
    Mee te reizen

• 31 Augustus 2016 - 22:24

Tijs:

Ik dacht waar blijven die reisverslagen nou? En wat bleek jullie verhalen waren in de ongewenste email beland.. Maar nu dan toch alles aan het teruglezen en daar hoort natuurlijk een reactie bij voor in het boek.