Bevangen door de hitte - Reisverslag uit Clermont-l'Hérault, Frankrijk van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Bevangen door de hitte - Reisverslag uit Clermont-l'Hérault, Frankrijk van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Bevangen door de hitte

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

09 September 2016 | Frankrijk, Clermont-l'Hérault

Althans dat ik idee had ik van Mir die achter me zat. Maar ze gaf geen krimp. MS en hitte verhouden zich niet goed tot elkaar moet je weten. Kleine signaaltjes hou ik dan maar in de gaten.

Het was dan vandaag ook maar liefst 40 graden en wij hadden een mooi tocht door de Gorges de l'Herault. Stevig klimmen en mooie afdalingen die met geen pen te beschrijven zijn.

Onderweg steeds mazzel en op het juiste moment nieuw en extra vocht tot ons kunnen nemen.

Onderweg veel wandelaar tegengekomen die onderweg waren naar Santiago de Compostela.

Net ingecheckt bij een computer en met code beland op onze hotelkamer. Gelukkig voorzien van airco. Het duurde een half uur, maar toen kwam het hoge woord er uit. He he ik kom weer een beetje bij.... ik was denk ik bevangen door de hitte. Ja dat wist ik al...

Straks lekker weer naar de pizzeria, deze keer direct naast het hotel. Deze heeft ook groente. Dat is ook wel weer eens lekker.


  • 10 September 2016 - 08:31

    Petra :

    Ohhh hou haar in de gaten Bart! Een beetje goed eten is best lastig daar hè in Frankrijk. En wat een temperaturen. Anders gewoon de trein pakken hoor, dat mag ook van mij.
    Veel sterkte vandaag. Gisterenavond hebben Bas en ik samen met Lotte en Mathijs een drankje gedaan op de Koemarkt en zondag komen ze gezellig bij ons eten. Dikke knuffel xx

  • 10 September 2016 - 09:26

    Kees En Lia:

    Mirjam en Bart wij maken ons zorgen.. Zo jullie niet stoppen, las dan in ieder geval een rustdag in. Stoppen met deze hoge temperaturen is geen afgang. Jullie behoeven niet tot het gaatje te gaan. Wat jullie gedaan hebben is al fantastisch. Dikke kus pap en mam

  • 26 September 2016 - 14:11

    G En M:

    Hallo lieve fietsers,

    Nou, dat was me het tochtje wel! Wat een hitte, maar in ieder geval beter dan regen.
    Wat hebben jullie al een eind gereden. WIj doen ons best om iedere dag een eindje verder te fietsen, vandaag bijna 60 km. Dwars door de polder, achter de zeedijk langs. DIt is ook ons maximum, want Geert z‘n batterij kan niet veel verder mee.
    Het weer is hier ook ongekend mooi. Om 8uur zitten we buiten en om 8 uur weer naar binnen. Dan wordt het heel vochtig.

    Ik denk dat we op deze camping blijven en dan zondag over een week weer naar Peize. Er is hier nog veel te zien. Pas goed op jezelf en blijf volhouden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

BARTandeMIRJAM

Fietstochten op een tandem

Actief sinds 17 Juli 2014
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 73637

Voorgaande reizen:

01 September 2023 - 23 September 2023

Zomer 2023: Langs de Rijn, Lahn, Eder & Weser

11 Maart 2018 - 21 September 2018

Zomer 2018: TRANSAM

29 Augustus 2016 - 25 September 2016

Zomer 2016: Groene weg naar de middellandse zee

22 Augustus 2015 - 23 September 2015

Zomer 2015: Noordzee- en Jutlandfietsroute

02 Augustus 2014 - 15 September 2014

Zomer 2014 en voorjaar 2015: Hanzefietsroute

Landen bezocht: