Finito - Reisverslag uit San Miguel de Salinas, Spanje van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Finito - Reisverslag uit San Miguel de Salinas, Spanje van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Finito

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

18 September 2016 | Spanje, San Miguel de Salinas

We zeiden het eergisteren al: de laatste loodjes. Honderdentwintig kilometer fietsen over de (snel)weg, tussen de zoutmeren door en tegen een stevig windje over zee. Meer valt er niet over te zeggen.

Of misschien dat we tijdens een korte stop voor een foto van een zoutberg de broer van Maria tegenkwamen. Een tandeloze bewaker die vol ontzag over het feit dat we uit Amsteram kwamen fietsen direct ijswater voor ons ging halen. Dat was lekker en broodnodig!

Na een verkwikkende douche en even in de airco naar de boulevard van Torrevieja. Een drankje en ondertussen via tripadvisor een leuk restaurant gescoord bij het hotel om de hoek.

Grappig was dat onze gele oude heer (ik heb het moeten opzoeken, maar een tandem is mannelijk) een erebehandleing kreeg. Voor het eerst hebben we niet hoeven tillen met de bagage of de tandem. Op onze vraag waar hij gestald kon worden, was het antwoord op jullie kamer of het balkon.

Ja maar hoe krijgen we die naar de zesde etage? Wat ervaring hebben we er al mee dus we zagen ons al zes trappen op zeulen met de gele oude heer. Nee hij kon in de lift. Ja maar hij is wel erg lang.... Neem nou maar de rechter. Een ereplaats dus voor de oude gele heer in de lift en op onze kamer! Met de wetenschap dat we vandaag nog 15 kilometer moesten fietsen.....

Bedankt voor jullie reacties, we hebben er van genoten!

Bart & Mir

• 18 September 2016 - 12:59

Petra:

Finally! De finish is gehaald....en hoe!?

Grote bewondering voor jullie. En nu genieten van jullie WELVERDIENDE rust. Jullie kunnen gewoon foto's blijven plaatsen hoor ookal is dat dobberend in het zwembad. Geniet en relax.

Dikke kus

• 18 September 2016 - 13:48

Hetty:

Wat heerlijk dat jullie er zijn. Chapeau. En nu lekker genieten van alle lekkere tapas en wijnen.

• 18 September 2016 - 13:57

Arie:

Chapeau! Een diepe buiging voor jullie prestatie.

• 18 September 2016 - 14:41

Tamara:

Gefeliciteerd kanjers met jullie overwinning op dit pittige stuk parcours. Geniet nu van zon zee en Spanje xxxxx van ons

• 18 September 2016 - 16:10

Anja Hogenaar :

Voor beiden een dikke medaille! Dikke kus en knuffel.

• 18 September 2016 - 16:23

Edy:

Gefeliciteerd jullie hebben het toch maar weer gefikst.geweldig!! En lekker genieten nu.fijne week en tot gauw weer in Holland.ook weer gezellig hoor.lieve groet van Edy en lou

• 18 September 2016 - 17:02

Ingrid:

Heerlijk genieten. Heel veel plezier. Wij hebben genoten van jullie verhalen. Groetjes Gerrie en Ingrid

• 18 September 2016 - 17:24

Marjan:

Diepe buiging!

• 18 September 2016 - 18:11

AnjaW:

Wat een prachtig avontuur hebben jullie er weer van gemaakt!
    Diep respect voor de fysieke en mentale prestatie. Fantastisch om te lezen en een beetje te zien hoe jullie al deze kilometers onder je weg hebben getrapt. Ik hoop dat jullie er weer van genoten hebben en dat jullie nu kunnen genieten van de welverdiende rust!
    Liefs Anja

• 18 September 2016 - 19:18

Peasma:

TOPPRESTATIE, TROTS OP JULLIE!

• 19 September 2016 - 10:12

Jeroen En Annemiek:

Net even een paar verslagen achter elkaar gelezen; mooie reis hebben jullie weer gemaakt!
    Fijn dat jullie er zijn en er zo van hebben genoten.

• 19 September 2016 - 11:05

Hanneke Van Kempen:

Gefeliciteerd!! Wat een prestatie! Ik heb genoten van jullie verhalen. Nu lekker uitrusten.

• 20 September 2016 - 18:05

Inge:

Diepe diepe buiging oooeeeps bijna op mijn snufferd.
    Geniet van de omgeving en jullie vakantie verder, maar vooral van elkaar.
    Zie jullie de 8ste.
    Dikke kus

• 21 September 2016 - 20:04

Sissy:

Topprestatie!! Geniet ervan en veel plezier!!