Professor Peter H. Hackbert - Reisverslag uit Berea, Verenigde Staten van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Professor Peter H. Hackbert - Reisverslag uit Berea, Verenigde Staten van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Professor Peter H. Hackbert

Door: BARTandeMIRJAM

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

13 Juni 2018 | Verenigde Staten, Berea

Vandaag na een rit van ongeveer 80 kilometer en zeker 10 keer achtervolgd te zijn door 1 of meerdere honden eindigden we vandaag in Berea (Kentucky).

Na de regen en de 'chasing dogs off Kenttucky' maar weer ff een hotel en laundromat. Op aangeven van Jeff weer een mooi onderkomen. Toen we dat stonden te regelen en ik druk met booking.com bezig was raakte Mir in gesprek met een professor van de plaatselijke universiteit en/of hogeschool van Berea.

Ik volgde het gesprek op de achtergrond, maar uiteindelijk waren we met zes man/vrouw van ons gezelschap uitgenodigd om met zijn studenten te eten in de plaatselijke pizzeria en hen wat wereldwijsheid mee te geven.

Net terug dus van een gezellige avond met zomer-studenten van all over the world, die ons de oren van het hoofd vroegen over tal van onderwerpen, die hen i.r.t onze tocht (en Nederland) bezig hield. Of ze nog wel even een reflectieverslag hierover wilde schrijven. En wij zitten waarschijnlijk vast aan een tiental jongelui die nu zeker bij ons langs gaan komen.

Morgen maar gewoon weer kamperen....

• 14 Juni 2018 - 05:06

Lotte:

Kun je toch die bed en breakfast beginnen als jullie terug zijn pap!

• 14 Juni 2018 - 09:57

Petra:

Leuke verhalen Mir en Bart. Hopelijk is het weer wat beter, want dan is kamperen wel heel leuk ;-)

Goed ook om te horen dat de sfeer in de groep goed is!

Dikke kus xx

• 14 Juni 2018 - 21:29

Tamara:

Mooie ontmoetingen behalve de honden dan xxx

• 15 Juni 2018 - 11:18

Johanna De Smalen:

Lieve mensen,

Mooi om jullie ervaringen te kunnen lezen.

Veel respekt en een klein beetje liefde komt om de hoek kijken .
    veel goeds gewenst en wij denken aan jullie hebben daarna veel gesorekstof.
    De laatste loodjes komen eraan
    Warme groet en een tut.Karel en Johanna
    Hoop dat deze reactie over komt.

• 17 Juni 2018 - 21:17

Andre En Toos:

Lieve Mir en Bart,
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen ( zeker van Mir die z.g.n. voorlees-avonden blijkbaar houdt)
    Maar je dat is ze wel toevertrouwt. Het lijkt ons een fantastische ervaring die jullie beiden opdoen; iets om nooit meer te vergeten. Hoop wel dat de fiets het goed blijft doen. WE kijken graag weer uit naar jullie volgende verslag.
    Nogmaals respect voor wat jullie momenteel aan het doen zijn en hopen dat jullie hondenvrij de ries mogen vervolgen.
    Dikke knuf van ons beiden.