Eibergen - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Eibergen - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Eibergen

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

23 Augustus 2014 | Nederland, Eibergen

Na een prima ontbijt, geen buffet deze keer, maar een gedekte tafel. Alles er op en er aan, perfect eitje, lekkere broodjes en nog steeds de patatolielucht.

Waar zouden we eindigen vandaag? Idee was om in tweetallen naar Arnhem te rijden. Eibergen zou mooi zijn. Of ons dat zou lukken wisten we nog niet, maar uiteindelijk zijn we hierin geslaagd.

Onderweg hebben we even moeten schuilen voor een grote bui met een klap onweer. Van de nood een deugd gemaakt en daar ons, onderweg gekocht, broodje gegeten.

Daarvoor waren we op de koffie in Münster. Wat een mooie stad.

Het vervolg van de rit na de bui was wisselend. Eerst reden we een paar keer fout (alternatieve route). Goed fout, want we móesten dezelfde weg terug. Uiteindelijk kregen we bij de bordjes Winterswijk 10 km en Groenlo 11km vleugels en zijn we vol overtuiging doorgereden naar Nederland.

Op dit moment moeten we even wachten op ons maal i.v.m. een bruiloft, maar dat zal ons een zorg zijn.

Prachtig onderkomen, de michelinstickers zitten op de deur.

• 23 Augustus 2014 - 19:30

Mark:

Mooi, jullie zijn weer in Holland. Ik zeg bewust Holland omdat ik dat altijd hoor van mensen wanneer ze in het buitenland zijn. Het is gewoon Nederland. Nu in de Achterhoek dus. Jullie zullen zien dat dat ook een mooi deel is van NL. Nu nog twee dagen zo gok ik. Maak er een mooi slot van en geniet. Prettige thuisreis en we spreken jullie.

Groet Mark

• 23 Augustus 2014 - 19:31

Anja:

Jemig de pemig, wat een energie straalt er van de verslagen en foto's af! Ongelooflijk wat jullie presteren, ik zou het jullie niet na kunnen doen. Welkom terug in Nederland. Ik kijk er naar uit om bij jullie aan tafel weer een bakkie te kunnen doen. Veel liefs, Anja.

• 23 Augustus 2014 - 21:13

Jeroen:

Wauw, nu al weer in Nederland! Vanmiddag zaten jullie volgens het blog nog in het Harz gebergte... hahaha. Ik zie lachende gezichten en rode wangen dus volgens mij gaat het wel goed. Tot snel!

• 23 Augustus 2014 - 21:33

Marloes:

Super goed gedaan, lieverds! Jullie hebben weer een vakantie verdiend! Kom nu maar snel naar Arnhem! Ook een goed hotel. MET WIFI!
    Tot morgen xxxx

• 24 Augustus 2014 - 16:18

Peet En Robert:

Welkom in ons kikkerlandje! Hier zijn de afstanden relatief korter dus waaien jullie zo naar Purmerend. Ook gezien de lege bagagetassen en het verlies aan kilo's. ;-)
    Tot gauw kussss