Twee fietsdagen - Reisverslag uit Saint-Mamert-du-Gard, Frankrijk van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Twee fietsdagen - Reisverslag uit Saint-Mamert-du-Gard, Frankrijk van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Twee fietsdagen

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

08 September 2016 | Frankrijk, Saint-Mamert-du-Gard

Hoe kun je nu overbrengen wat wij de laatste 2 dagen hebtben gedaan. Geen echt inspirerende momenten voor het schrijven van een stukje, anders dan 36 graden Celsius en de hongerklop van Bart. Nog steeds klimmeters en lichte irritatie aan ons achterwerk.

Eigenlijk twee "saaie" fietsdagen. Afzien en daarna genieten van de douche en trots op jezelf zijn.

De omgeving is fantastisch, soms op tijd een lekker restaurant (gisteren) en vandaag ordinair 2x een pizzeria. Twee keer ja. De eerste werd Bart verplicht door Mir om wat te eten. Hongerklop en niet te genieten. Ik had het zelf echter niet door. Man wat kun je daar chagrijnig van zijn. Volgens mij verhaalde ik er al eerder over.

Een bord pasta voor je neus . Denken dat je het echt niet wil, totdat je gaat eten.... Dat was het! Mir ondertussen ongegeneerd foto's maken. Ik publiceer ze niet allemaal :-).

Ondertussen de afslag naar Narbonne genomen. We gaan lekker!

• 08 September 2016 - 18:29

Kees En Lia:

Ik lees irritatie aan het achterwerk. Vroeger gebruikte ik daar talkpoeder tegen. Toen Mirjam nog een baby was, deden we dat ik haar luier. Helpt prima. Een hongerklop komt mij ook bekend voor. Dan vloeit in 1 keer alle energie uit je lijf. Dat is niet licht Bart. We hopen dat je je accu weer snel op kan laden. Maar dat lukt meestal wel. Sterkte voor het vervolg.

• 08 September 2016 - 21:12

Martine:

Ik lmiste jullie verslag al gisteren....dacht een rustdag maar nee, gewoon doorgaan. Klasse hoor.
    Oh en die hongerklop heb ik tijdens het fietsen in Toscane gehad....toch blijven eten hoor, en liever elk uur iets eten en liters drinken..... Je verbruikt zoveel energie!
    Wat een prachtige omgeving (foto's!)
    Sterkte en succes de komende dagen. (water over je hoofd/helm is ook lekker verkoelend :-))

• 09 September 2016 - 07:59

Mark:

Ik lees dat jullie al tips hebben gekregen om de hongerklop tegen te gaan. Ja en dan ben je soms niet te genieten. Ik hoop dat jullie nu alleen maar fantastische fietsdagen krijgen in een mooie omgeving. Keep up the spirit.

• 11 September 2016 - 09:14

Edy:

Voor jullie misschien saaie fietsdagen met wel mooi uitzicht.wat een verhaal over de hongerklop dus goed eten en veel drinken.goed van je mir dat je dat door had.veel fietsplezier de komende dagen en genoten van de foto's.

• 26 September 2016 - 14:10

G En M:

Bart en Mirjam, gelukkig dat jullie het fietsonderdeel hebben kunnen kopen. Als we jullie foto’s zien, krijgen we ook weer zin om naar Frankrijk te gaan. Bewaren we voor een volgende keer. Nog heel veel fietsplezier, ben benieuwd of er nog zware beklimmingen volgen. Straks een wel verdiende rust bij Henk en Marloes.

Wij stappen direct weer op de fiets en gaan een andere route uitproberen en boodschappen doen.

Veel liefs van ons en tot horens!