Na een dag rusten is het goed fietsen - Reisverslag uit Gavà, Spanje van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Na een dag rusten is het goed fietsen - Reisverslag uit Gavà, Spanje van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Na een dag rusten is het goed fietsen

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

13 September 2016 | Spanje, Gavà

Mir vond het een beetje spannend. Zonder digitaal gpx spoor en routeboekje weet je niet precies wat je te wachten staat. En toch had ze gisteren laten vallen dat we misschien wel voorbij Barcelona zouden komen.

Ja ja 150 kilometer Mir... Doe even gewoon. Ha ha zeg ik nu.... Want waar zitten we, inderdaad voorbij Barcelona in Gava Mar.

We hebben alle badplaatsen tussen Lloret de mar en Barcelona gezien. Dat kan geen een van de kinderen ons navertellen. Eerlijk gezegd we komen niet terug. Misschien op een uitzondering na. Ons eerste bakkie vandaag was in Malgrat de Mar.

Door het drukke Barcelona en daarna best wel even moeten zoeken voor de route, want die hadden we wel gemaakt, maar niet echt in ons hoofd en op de kaart geplot. Uiteindelijk moe maar voldaan in Gava Mar in een super-de-luxe hotel. Vooruit dan maar dachten we na 150 kilometer fietsen.

• 13 September 2016 - 20:09

Marjan:

Ik zeg: nog een nachtje in zo'n super-de-luxe hotel! Hulde! Trots! X

• 13 September 2016 - 21:20

Tanara:

Wauw met een sneltreinvaart langs de Spaanse costas !!!! Wat knap

• 14 September 2016 - 14:00

Kees En Lia:

Onze bezorgdheid heeft plaatst gemaakt voor normale betrokkenheid nu weten, dat jullie ook rustperiodes inbouwen. Als wij lezen, dat jullie afstanden afleggen van ver boven de honderd km dan zijn dat afstanden voor beroepsrenners. Des te groter deze prestatie wetende wie jullie zijn. Heel knap.

• 14 September 2016 - 14:56

Edy:

Wat een prestatie 150km.je ziet wat een rustdag doet.en heerlijk geslapen in een super de luxe hotel.top.