Verwennerij - Reisverslag uit Sebree, Verenigde Staten van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Verwennerij - Reisverslag uit Sebree, Verenigde Staten van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Verwennerij

Door: BARTandeMIRJAM

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

18 Juni 2018 | Verenigde Staten, Sebree

De familie van Jayce had gisteren bedacht ons te verwennen. I.p.v een camping hadden ze een complete vakantievilla afgehuurd aan een meer. Ook hadden ze de lokale Wallmart volledig leeggekocht, na de snacks bij aankomst 's avonds nog een enorme bbq met..... jawel hamburgers en hotdogs.

Bij binnenkomst tranen. Speciaal voor ons (Mir) een kamer gereserveerd op de begane grond met een privédouche en -toilet. Na een wederom hele warme en vochtige dag, was dat 'net te veel gastvrijheid' voor ons.

Bij ons vertrek vanochtend werd Mir door oma uitgeknuffeld en bracht kleindochter Kaylyn Mir met de auto naar de hoofdweg, zodat ik alleen door het vele gravel heen naar boven kon fietsen. De start van een lange..... en ja wederom warm en vochtige dag.

Onderweg kwamen we Donncha Cuttriss tegen, die mee deed aan de transambikerace. Een wedstrijd, waarbij je zonder hulp z.s.m. van Astoria (Oregon) naar Yorktown (Virginia) moet rijden. Van west naar oost, via de originele Trans America Bikecentenial. Donncha lag zesde, deed voor de vierde keer mee en wilde de tocht afleggen in 20 dagen. Vier uur slaap per dag en rammen met hem. Voor ons doen leek hij volledig van de wereld en bekaf, maar het was hem allemaal te doen om de reis. Respect.

De dag eindigde vandaag in Berree in de Free Babtist Churchill, airco, WiFi (jippie foto's en stukjes schrijven) en waar opnieuw een enorme maaltijd voor ons klaar stond. Het kan niet op. Bob en Violet vangen al sinds 1979 fietsers op en doen dat nog steeds vol overtuiging. Een boek vol herinneringen werd gedeeld.

• 18 Juni 2018 - 04:45

Tamara:

Zo blij te horen dat jullie met zoveel warmte worden begroet! Dat dit maar veel mag gebeuren in jullie reis

• 18 Juni 2018 - 05:40

Edy:

Wat een mooie foto's en wat worden jullie heerlijk verwend en wat een mooie natuur dat us echt ook genieten en met zoveel kilometers in de benen toppers zijn jullie lfs

• 18 Juni 2018 - 06:21

Jeroen:

Wat een herinneringen maken jullie! Niet normaal meer. Op naar de Great Planes... toch?

• 18 Juni 2018 - 06:33

Martine:

Wat een prachtige ervaringen voor jullie en wat leuk om steeds te lezen over zoveel hartverwarmende Amerikanen! Geweldig, wat een reis.

• 18 Juni 2018 - 06:34

Alex:

Hoi Bart en Mir,
    Geweldig avontuur met jullie tweeën en de overige fietsers (en logistiek)medewerkers. Het is leuk om mee te lezen. Zorg dat jullie heelhuids de eindstreep halen!

Doeg Alex (van alexinsudan.waarbenjij.nu, maar dan wel vanaf Bonaire).

• 18 Juni 2018 - 09:32

Arie & Hetty:

Kippevel .....

• 18 Juni 2018 - 16:25

Peasma:

SUPERSUPERGAAF ALLEMAAL! Kijk uit voor honden, plastic zakken en kuilen ajb.

• 18 Juni 2018 - 20:18

Hans Van Vegten:

Wederom mooi geschreven Bart.... en wat een mooie ontmoetingen....
    Xxx

• 18 Juni 2018 - 20:52

Marloes:

Oh wat heerlijk een lekker bed. Wat zullen jullie genoten hebben. Fijn om even verwend te worden. Wat een prachtige foto's! Kijk goed uit he mopjes!
    liefs en dikke kus

• 19 Juni 2018 - 10:59