Kees Buren Memorial Highway - Reisverslag uit Pueblo, Verenigde Staten van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Kees Buren Memorial Highway - Reisverslag uit Pueblo, Verenigde Staten van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Kees Buren Memorial Highway

Door: BARTandeMIRJAM

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

05 Juli 2018 | Verenigde Staten, Pueblo

Na een korte dutje op de kerkbank, na dik 100 kilometer, kijken Mir en ik samen naar het vakwerk van de glas-in-lood zetter. Onze zoon belt. Het gaat niet goed met zijn opa, Mir haar vader.

De volgende ochtend kijken we naar het zelfde glas-in-lood werk. Er is weer contact. Een groot fietser is niet meer. Verdriet en met de wetenschap dat onze grootse fan is overleden starten we die dag aan de langste rit van onze trip.

100 mile ter ere van Kees, nu op Strava en Garmin Connect bekend als segment: Kees Buren Memorial Highway. Een nagenoeg rechte streep tussen Ness City en Tribune in Kansas. 7 stravisten, leerden we later, gingen ons voor en waren sneller, maar wat bomt dat.

Vanaf Pueblo gaan we de tocht onderbreken. De afgelopen dagen zijn we Colorado ingereden (ook weer enorme leegte) en klimmen we met vals plat naar 4500 voet. De weergoden, en dan met name de wind, zijn ons gunstig gestemd.

Voor de uitvaart van Mir haar geliefde vader onderbreken we tot en met 10 juli onze reis en dit blog.

• 06 Juli 2018 - 06:39

Lotte:

Kippenvel. Tot morgen lieverds ♥️

• 06 Juli 2018 - 08:36

Ingrid:

Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Dikke kus Ingrid.

• 06 Juli 2018 - 09:53

Mark:

Heel veel sterkte Bart, Mirjam, Lotte & Tijs de komende dagen.

• 06 Juli 2018 - 14:21

Anja Hogenaar :

Om stil van te worden...dikke kus

• 06 Juli 2018 - 17:30

Sandra & Erik:

Hallo Bart, Mirjam en de kinderen,

Heel veel sterkte met dit grote verlies van je vader, schoonvader en opa.

• 07 Juli 2018 - 12:38

Marloes:

Prachtig! hij kijkt mee en ohhh wat zou hij trots geweest zijn! Tot snel en hou jullie taai.Opa Kees zou zo super trots op jullie zijn geweest

• 08 Juli 2018 - 08:14

Peter Dijkspcd:

Jaren terug kwam ik als wijkagent in contact met kees in de Wheermolen. Een fietser pur sang. Gecondoleerd met het verlies. Kees R.I.P.

• 08 Juli 2018 - 13:11

Marcel&Desiree:

Kees was supertrots op jullie. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

• 08 Juli 2018 - 21:28

Andre En Toos:

Lieve Mir en Bart,

Veel sterkte met het verlies van je vader, schoonvader. Hij is sowieso trots op jullie beiden doorzettingsvermogen om zo'n trip te doen. Ga er maar vanuit dat hij als een beschermengel op jullie schouders meelift; want uit het oog is niet uit het hart.
    UIteraard ook Lotte en Tijs bij deze gecondoleerd.

• 10 Juli 2018 - 07:06

Martine:

Gecondoleerd met dit verlies. Heel veel sterkte!