Cyclefriends - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Cyclefriends - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Cyclefriends

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

30 Augustus 2015 | Denemarken, Esbjerg

Vandaag zijn we voor de derde keer een stel uit Engeland tegengekomen. Ze fietsen dagelijks ongeveer dezelfde afstand en tempo als wij doen. Vanochtend net over de grens met Denemarken zagen we ze voor het laatst. Na wat kennis en ervaring over onze fietstochten & zadelpijntjes te hebben uitgewisseld en enkele foto's gingen zij naar huis en wij nog even verder.

Was het in Duitsland nog toeristisch, dat gevoel is in Denemarken weg. Vandaag geen koffie en gebak. Gelukkig had Mir voedzame vruchtenrepen gekocht en was de eigenaresse van het hotel zo lief geweest om ons een stuk chocolade mee te geven voor onderweg Dat was ook genieten!

Mir was gisteravond zo scherp om alvast eten voor de lunch in te slaan. Gelukkig, want ook geen superkarkt gezien vandaag. Het was vandaag nagenoeg windstil, bewolkt en af en toe een spettertje. Het mocht allemaal geen naam hebben.

Via het het Deenseplattelamd en langs de kust naar Esbjerg gefietst. Waar we allerhartelijkst werden ontvangen door Katrin en Benny van een fantastisch Bed & Breakfast.

Morgen een lange tocht voor de boeg en waarschijnlijk ook nat. We zullen zien.

• 30 Augustus 2015 - 20:07

Lia En Kees:

Gister hadden we Tijs en Lana op bezoek. Vooral Tijs verkeerd, na alle ontberingen en belevenissen, in prima conditie. Hij is zelfs weer wat aangekomen. We maken uit jullie verslag op, dat het goed met jullie gaat. Heel fijn.

• 31 Augustus 2015 - 16:24

Erna Knook:

Hi Mirjam en Bart, wat een bikkels zijn jullie zeg en dan ook nog scherp blijven en zorgen dat de maag gevuld blijft! vooruit denken is regeren!!succes met jullie verdere avontuur! erg leuk om jullie zo weer te volgen.Groetjes Erna

• 01 September 2015 - 06:49

Tamara:

Lieve Mir en Bart,

Ik moest even een paar verslagen inhalen maar jeetje wat zijn jullie al ver en wat een verschillende landen zo op culinair gebied :-)... Geniet nog