Terugreis - Reisverslag uit Hals, Denemarken van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Hals, Denemarken van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

04 September 2015 | Denemarken, Hals

Vanochtend zijn we begonnenaan onze terugreis. Vanuit Skagen richting Hirtshals. Daar wilden we niet helemaal meer naar terug, dus hebben we gekozen voor de oostelijke routevariant van de Jutlandroute. Het weerbericht klopte. Richting Fredrikshaven geen vuiltje aan de lucht. Buien en donkere wolken boven de Oostzee.

En, Hetty en Arie, precies op tijd in Fredrikshaven om daar tijdens een regenbui binnen te genieten van een dubbele cappucino met wafel. Dank daarvoor!

Na de bui weer vertrokken en verder richting Hals. Het weer was prima en ook de route mooi en gevarieerd.we hebben moeten klimmen, vette afdalingen met een maximumsnelheid op de tandem van 47 kilometer per uur.

Lichte tegenwind, soms wat harder, maar dat kon de pret niet drukken. Vandaag op tijd op ons overnachtingsadres. Al om drie uur. Dat bood ons degelegenheid om nog een drankje in de haven van Hals te nuttigen.

Tevens verkenden welde vertrekplaats en -tijden van het veer naar Egense. Morgen weer verder naar Viborg.

We genieten nog elke dag!

• 04 September 2015 - 21:50

Lia En Kees:

Het is goed te lezen, dat jullie nog redelijk goed weer hebben. Bij ons is het echt herfst met slagregens en harde wind en lage temperaturen. Wij hadden al verwacht, dat jullie via de oostelijke kant richting huis zouden gaan. We wensen jullie danook een behouden thuisreis met goed fietsweer.

• 05 September 2015 - 14:54

Mark Lamping :

He globetrotters,

Jullie verbruiken meer energie dan wij hier in Mallorca. Goede terugreis en geniet ervan. Spreken elkaar snel weer.

Groetjes Ester en Mark