Warm eten..... - Reisverslag uit Blokhus, Denemarken van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu Warm eten..... - Reisverslag uit Blokhus, Denemarken van BARTandeMIRJAM - WaarBenJij.nu

Warm eten.....

Door: Bart & Mir

Blijf op de hoogte en volg BARTandeMIRJAM

02 September 2015 | Denemarken, Blokhus

Vandaag was onze dag. Op een fantastische plek aan de Jammerbogten een Badehotel. Zowaar een tiental auto's op de parkeerplaats en wij net weer opgedroogd van een enorme plensbui.

Ietwat underdressed, benen onder het zand en mogelijk riekend naar oud zweet. Gewoon gaan zitten en genieten van gebakken haring. Warme koffie na.

Een droge witte wijn had er goed bij gesmaakt...... Maar we moesten nog een paar kilometer op en neer van duin naar duin en over zanderige bospaadjes.

Vanavond slapen we bij Kurt in een B&B. Die ons bij aankomst.... jawel.... een rood wijntje aanbood. eind goed al goed zullen we maar zeggen.

Vandaag twee keer de fiets moeten schoonmaken en ontdoen van het zand. Wat een geknars af en toe. We zijn benieuwd of de kettingen het halen deze reis. De vorige gingen 5000 kilometer mee, wat een hele prestatie is op een tandem.

De foto's zijn genomen op droge momenten. De hele lage regenboog was een toegift.

• 02 September 2015 - 20:20

Ingrid :

Hoi Bart en Mirjam,
    Ik geniet weer elke dag van jullie reisverslagen. Jullie maken wat mee zo! Wel veel
    Plezier en droog weer toegewenst!
    Groetjes,
    Ingrid

• 02 September 2015 - 21:03

Peasma:

Prachtig, de foto's en de verhalen.

• 02 September 2015 - 21:57

Annemarie:

Wat een prachtige foto's! Werkelijk waar fantastisch die regenboog. Nog nooit zoiets gezien! Lees met genoegen jullie verslagen. Erg leuk.